1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Root Hilfe

Discussion in 'Deutsche Unterstützung' started by JaskoJg45, Oct 6, 2015.

Tags:
  1. JaskoJg45

JaskoJg45 New Member

Hallo kann mir jemand helfen habe ein samsung galaxy s5 mit Android Version 5.0 lolipop .

Wollte fragen ob sich jemand mit rooten auskennt will gerne mein s5 rooten aber kenn mich überhaupt nicht aus

Danke für eure Hilfe schon mal

Mfg JG

2. MrGameHack

MrGameHack Active Member

xda Forum vielleicht sind verbessert Rom zum herunterladen du musst Recovery flashen ^^ root Rechte

3. Tawagoto

Tawagoto Active Member

Warum der große aufwand. du willst Root? du kriegst es! dafür brauchst du nichts weiter als bei uns dir ein monatsabo zu kaufen für nur 24,99€ im Monat!..... lol
    spaß beiseite hol dir einfach den Kingroot, das ist ein One-Click-Root und geht auch recht schnell, findest es auch sofort bei der Google suche ;)

Loading...
  • About Us

Android Republic - Android Game Hacks - Offering only the most advanced and exclusive android hacks, protections like Xigncode are easily bypassed by our team.

Exclusive Android hacks, android protections cracked, only the best available games, here you will find only the best games such as Kritika, Summoners War, Raven, Dragon Striker, Avabel, Evil Bane, 7knights and seven knights, Darkness Reborn, Soul Seeker all fully hacked and waiting for you! easy xigncode and dxshield bypass too!, way better than alpha gamers or alphagamers no need for booster or root, simple the best android cheat apk available.