1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Presentation

Discussion in 'Français Support' started by kriskrok, Nov 11, 2017.

1. kriskrok

kriskrok i r noob

Je n'ai pas trrouve de partie presentation je le fais donc dans la forum de mon pays :)

Je joue a beaucoup de jeux android et j'aimerais en decouvrir un peu plus sur les Mod
    En attendant de pouvoir tester (et ensuite prendre mon vip si ca va bien ) j'aimerais parler avec des gens possedant le VIP voir si c'est rentable

2. wazaman972

wazaman972 French Support
    Staff Member Team AR

Bonjour et bienvenue ,
    Si tu as des questions n'hésite pas , je suis moi-même utilisateur du VIP et grand joueur android ! :)

Cordialement,

• About Us

Android Republic - Android Game Mods - Offering only the most advanced and exclusive android mods, protections like Xigncode are easily bypassed by our team.

Exclusive Android Mods, android protections are no problem for us, only the best available games, here you will find only the best games such as Kritika, Summoners War, Raven, Dragon Striker, Avabel, Evil Bane, 7knights and seven knights, Darkness Reborn, Soul Seeker all fully modded and waiting for you! easy xigncode and dxshield bypass too!
  • Like us on Facebook