Avaliação do VIP da AR

New Products

OtonaPoi

Advance Member
Jun 25, 2017
176
Este é o meu terceiro mês (ou quarto, sinceramente não me recordo ao certo por não terem sido em sequência), e só tenho a agradecer pela equipe do Android Republic por oferecer um serviço tão primoroso quanto esse. Os jogos, embora atualizados apenas quando há uma atualização "forçada", funcionam muito bem em quase todos os aparelhos e emuladores que já tentei usar, e quando não funcionava eles ofereciam ajuda sobre como fazer rodar o jogo em uma plataforma diferente.

Se for para dizer um ponto negativo do VIP, seria o seu preço convertido em reais. Com o dólar lá nas alturas, infelizmente algo trivial como uma assinatura mensal se torna um pesadelo para quem possui baixa renda. Uma solução seria oferecer o plano já convertido em reais por um preço mais acessível (pagaria com gosto de fosse algo em torno de 40~55 reais)

Outra coisa que poderia ser melhorada é a quantidade de vezes que podemos resetar a licença e a quantidade de aparelhos simultâneos. Imagino que uns 5 "resets" e o máximo de 3 aparelhos seria perfeito, mas isso fica a critério da staff do AR, que certamente sabe o que está fazendo impondo os limites atuais.

"All in all", recomendo demais o VIP do AR para quem tem dinheiro e quer seus jogos modificados com qualidade.

----------------------------------------

This is my third month (or fourth, I sincerely don't know since my renewals weren't sequential for the most part), and I can't help but be grateful for Android Republic's staff for offering such an exquisite service like this one. The games, while only updated when there's a new, "forced", update, works very well on almost all devices and emulators I've tried using it on, and when it didn't they would offer me help to run the game on a different platform.

If there's anything negative to say about the VIP is how expensive it is when converted to my country's currency, Real. As the Dollar soars through the sky, unfortunately something as trivial as a monthly subscribe turns into a nightmare for those who have low income (me). A solution would be to offer the subscription already converted in Real for a "lower" price (I wouldn't complain if it was around R$40~55).

Something else that could be improved is how many times we ourselves can reset the license, and also the amount of simultaneous devices. I imagine something around 5 resets and the maximum of three different devices would be perfect, though that's all up to AR's staff decision, whom certainly knows how to implement the current limits.

All in all, I wholeheartedly recommend AR's VIP for those who can pay and want their modded games to have as much quality as possible.

Last edited: