HELPE ME SIGNING AN APK FILE

SayGus

Member
11
03/22/17
11
Thread Author
I already modified in Classes.dex I followed a tutor in another forum explaining how to remove root detection I did right but when I try to sign apk file I got errors. Can anyone help me signing apk?

OBS 1: I tried sign wiht Apk Multi tool and with Apk Tool by TryOwnMe-Edg v1.2

OBS 2: I'm sorry if I typed something wrong. I'm brazilian.

NEMESIS

Advance Member
364
09/25/15
155
Thread Author
I already modified in Classes.dex I followed a tutor in another forum explaining how to remove root detection I did right but when I try to sign apk file I got errors. Can anyone help me signing apk?

try to run the game first with root device. if it cant run then fix the .dex

Choi Sun Er

Advance Member
302
12/24/16
356
Thread Author
Pq é que está tentando fazer sign em um apk em que você removeu a detecção de Root? hahah. Usa ele unsigned mesmo, já que você tem um aparelho/emulador com Root, não tem pq tirar a detecção se vc vai usar ele signed. E também, em alguns jogos não é possível fazer sign para non root users.

NoReeTer

New User
52
07/06/16
5
Thread Author
Pq é que está tentando fazer sign em um apk em que você removeu a detecção de Root? hahah. Usa ele unsigned mesmo, já que você tem um aparelho/emulador com Root, não tem pq tirar a detecção se vc vai usar ele signed. E também, em alguns jogos não é possível fazer sign para non root users.

혹시.. 월척특급 for kakao 게임도 모드가 가능한가요?

DanYal

Active Member
218
03/29/16
73
Thread Author

Rename your APK to A , B or C then try to sign it
i was having the problem when signing the long name of apk but when i change the name to A it signed for me

Top Bottom