Updated Check kehadiran org Malaysia

ade...semalam ragnarok labyrinth buat update...sekarang sy tak boleh login sebab AR belum buat update untuk ragnarok labyrinth
Share vip dgn kawan ke ? tny dia, dia patut bertanggungjawab utk jawab soalan ni. Game pn baru update semlm, bawak bersabar
 
Share vip dgn kawan ke ? tny dia, dia patut bertanggungjawab utk jawab soalan ni. Game pn baru update semlm, bawak bersabar
sy tak share...cuma tak tahu mcm mana nak update...kawan2 pon semua baru pakai mod ar ni...semua tak tahu cara update....kebiasaannya lame ke nak tunggu update ni admin?
 
sy tak share...cuma tak tahu mcm mana nak update...kawan2 pon semua baru pakai mod ar ni...semua tak tahu cara update....kebiasaannya lame ke nak tunggu update ni admin?
Aik pelik, nama tak kuning pn ada license. Update perlu kurang drpd 48jam bergantung pd antihack game tu
 
patut lain warna,salah login id...warna ni ok tak admin
ye tlg jgn tny psl update di chatbox public, guna vip chatbox atau di game thread tertentu shj. Jgn tny knp kne ban nnt haha