Dinosaur game

47
01/14/18
10
Thread Author
Hello, guys about 1 ~ 2 years ago, I got a game here on the forum, about dinosaur, it was in beta at the time, I remember that you could ride the dinosaur and even had a pvp, it was also possible to have some dinosaurs different, but I don't remember what the game was like, maybe someone can help me.

======

Olá, pessoal a mais ou menos 1~2 anos atrás, eu peguei um jogo aqui no forum, sobre dinossauro, estava em fase beta na época, lembro que se podia montar no dinossauro e tinha até um pvp, também era possível ter alguns dinossauros diferentes, mas eu não me recordo com era o jogo, talvez alguém possa me ajudar.

Was it ark?
No...
I remembered a few more details, you evolved a dinosaur by joining two of the same species, and you caught dinosaurs by trapping them.

Me lembrei de mais alguns detalhes, você evoluia dinossauro juntando dois da mesma espécie, e você pega dinossauros jogando uma armadilha neles.

No...
I remembered a few more details, you evolved a dinosaur by joining two of the same species, and you caught dinosaurs by trapping them.

Me lembrei de mais alguns detalhes, você evoluia dinossauro juntando dois da mesma espécie, e você pega dinossauros jogando uma armadilha neles.
Is it Jurassic world alive

Back
Top Bottom