BTG

AndroidRepublic...best mods for u when others fail
Exclusive Modding Team
8,940
04/26/16
50,000
Thread Author
United-Nations
icon.webp

Name: Idle Anomaly: Alien Control
Version: 0.9.2
Root: No / yes (for google login, use LP with 3 Android options)

Mod:

1.) free everything

Buy anything even when you don't have enough money, upgrade anything you wish, go nuts...

Install Steps:
1.) uninstall existing game, install mod
2.) put OBB if exists in my download folder
3.) give permissions (minimum storage and overlay/popup) for the game
4.) play game

Notes:
1) uninstall GG or memory editing tools. mod not compatible with them
2) some mods have ads to pay-off a small part of electricity bills, your support very much appreciated. wait for the ads to finish, click close button on top right corner. If you're VIP members using this mod, you should not see ads whatsoever, just login into VIP app. Remove ADBLOCK or any apps that prevent connection to ads, they cause game to crash.
3) PM me a crash log if mod only shows black or white screen: How-to tutorial videos | Forum News

Credits: BTG
Follow us: https://twitter.com/ARoG_YT -- Cette fonction est temporairement bloquée -- 💎 ANDROID REPUBLIC EXCLUSIVE MODS 💎
Playstore: Idle Anomaly: Alien Control - Apps on Google Play
Download:
To see this hidden content, you must reply or react with one of the following reactions : Like Like, Love Love, Haha Haha, Wow Wow
Buy VIP - Click Me!
VIP Resellers - Click Me!
Read Before Buy VIP -
Click Me!

VIP Game List - Click Me!
Exclusive iOS Mods - Click Me!
Exclusive Android Mods - Click Me!
iOS Mods Request - Click Me!
Android Mods Request -
Click Me!

Pre-Sale FAQs - Click Me!
Rules - Click Me!

test account, max tower, finished the 2 worlds + the extra event world...

1680879252779.webp

[Attachment removed from Quotes]
Nombre: Anomalía inactiva: control alienígena
Versión: 0.9.2
Raíz: No / sí (para el inicio de sesión de Google, use LP con 3 opciones de Android)

Modificación:

1.) gratis todo

Compre cualquier cosa incluso cuando no tenga suficiente dinero, actualice lo que desee, enloquezca...

Pasos de instalación:
1.) desinstalar juego existente, instalar mod
2.) poner OBB si existe en mi carpeta de descarga
3.) otorgar permisos (almacenamiento mínimo y superposición/ventana emergente) para el juego
4.) jugar

Notas:
1) desinstalar GG o herramientas de edición de memoria. mod no compatible con ellos
2) algunos mods tienen anuncios para pagar una pequeña parte de las facturas de electricidad, su apoyo es muy apreciado. espere a que terminen los anuncios, haga clic en el botón Cerrar en la esquina superior derecha. Si son miembros VIP que usan este mod, no deberían ver anuncios en absoluto, solo inicien sesión en la aplicación VIP. Elimine ADBLOCK o cualquier aplicación que impida la conexión a los anuncios, ya que hacen que el juego se bloquee.
3) Envíeme un mensaje de error si el mod solo muestra la pantalla en blanco o negro: Tutoriales en video | Noticias del foro

Créditos : BTG
Síguenos : https://twitter.com/ARoG_YT -- Cette fonction est temporairement bloquée -- 💎 MODOS EXCLUSIVOS DE ANDROID REPUBLIC 💎
Playstore : Idle Anomaly: Alien Control - Aplicaciones en Google Play
Descargar :
[Contenido oculto]

Comprar VIP - ¡Haz clic en mí!

Revendedores VIP - ¡Haz clic en mí!
Leer antes de comprar VIP - ¡Haz clic en mí!

Lista de juegos VIP - ¡Haz clic en mí!
Mods exclusivos de iOS - ¡Haz clic en mí!
Mods exclusivos de Android - ¡Haz clic en mí!
Solicitud de modificaciones de iOS - ¡Haz clic en mí!

Solicitud de mods de Android - ¡Haz clic en mí!

Preguntas frecuentes sobre la preventa - ¡Haz clic en mí!
Reglas - ¡Haz clic en mí!
jhon

Back
Top Bottom