Sorry bos, saya pn tatau menahu pn pasal modding haha. Tau guna jenak tanya ,deme ni boleh buat modding app tak?
Sorry bos, saya pn tatau menahu pn pasal modding haha. Tau guna jenak tanya ,deme ni boleh buat modding app tak?
Saya orang MALAYSIA...
Selamat datang dan selamat berpuasa, sila menikmati hidangan sajian(mod) dari Android Republic hheheAsskum.... Selamat berpuasa...
Dari terengganu....
aku ada kat kemaman ni. mai la singgah hahaAsskum.... Selamat berpuasa...
Dari terengganu....
bln dpn bru blk kemaman... Skrg keje kuantan nie.... Sorry la broaku ada kat kemaman ni. mai la singgah haha
bereh,,nati raya mai labln dpn bru blk kemaman... Skrg keje kuantan nie.... Sorry la bro
Selamat datang dan selamat menjamu selera disinibaru di sini..
Uish ade orang kemaman. Keciknye duniaaku ada kat kemaman ni. mai la singgah haha
Haa mai buat ramai, klau nak free vip tgk sini > VIP percuma (Raya edition)cheq juga nk habaq bagi
Kalau mahal doa la dpt free vip tu haha, usaha lebih skit FB tu heheAku dari selangor. Boss vip takde diskaun ke ak student lagi mahal sgt la rm70+ nak guna utk 1 game je pun huhu
Haa mai buat ramai, klau nak free vip tgk sini > VIP percuma (Raya edition)
Kalau mahal doa la dpt free vip tu haha, usaha lebih skit FB tu hehe