Jacknator, we don't have merdeka VIP give away?
Yes it already in my list, wait for the weekendNot a bad idea.
Jacknator, we don't have merdeka VIP give away?
Yes it already in my list, wait for the weekendNot a bad idea.
Good man. Always know u are one Step ahead of usYes it already in my list, wait for the weekend![]()
Xde lagi, dah kena dropped.yo geng.. marvel strike force dah takde mod eh?
Sila baca dulu yea pasal share VIPhi geng ada sapa2 nak share half half monthly vip tak ? rasa berat nk bayar 20usd(rm80+) sbb guna 1 device ja.
Hati hati yea. Cari Yang boleh di percayaiMalaysiannnn... Nk cri partner vip. Huhu