setakat ni gundam je..tgh riki2 tgok..Hello guys! Nk tau game apa yg korang guna mod dar AR??
Sudah, cuma nk bagi jack notice je. Baru req tadi. Harap jack buat lah. Game mcm mat online pc tu.Request kat mod request
MCO bila habis? Nak outstation kerja xdapatWsalam , sesapa ada soalan nak ditanya boleh direct PM saya![]()
Kesian, Kes dok naik lagi. So howMCO bila habis? Nak outstation kerja xdapat![]()
Habis duit medical & covid-19 check up, interview pass, last2 kena apply travel pass, dah apply xda response, masalahnya office immigration tutup sampai 6/6Kesian, Kes dok naik lagi. So how